Vissza az előadókra
Mátrabérci Sándor

Mátrabérci Sándor

Ügyvezető igazgató
Wallis Motor Pest és Duna

Közgazdász, az irányítása alatt működő cégek 7 márka - BMW személygépkocsi és motorkerékpár, MINI, Maserati, BYD, SsangYong és Isuzu – forgalmazását és szervizelését látják el, így közvetlen tapasztalattal rendelkezik az autókereskedelem legtöbb szegmensében.

A BMW Kereskedők Országos Szövetségének elnöke, és képviseli Magyarországot az európai kereskedői szervezetben, ennek révén az elmúlt években betekintést nyert a BMW konszern ügynöki modelljének kialakításába.

2023-ban részese volt a BYD márka magyarországi elindításának, így közelről is megismerhette a legnagyobb kínai autómárka európai stratégiáját.

A Wallis csoportot megelőzően a Porsche Hungaria-nál, valamint a Renault Hungária-nál szerzett közel 30 éves importőri tapasztalatot.

Nevéhez fűződik a Weltauto használtautó márka piaci bevezetése a 2000-es évek elején, ezt követően pedig 18 évig volt az Audi magyarországi márkaigazgatója.

Előadások

14:00

Ki lesz az új falkavezér? Milyen út előtt áll a hazai autókereskedelem? (kerekasztal beszélgetés)

Az autókereskedelemben a belépési korlátok radikális változásának (+/-) vagyunk szemtanúi. Új erőcentrumok jelennek meg, ki lesz a domináns szereplő, vajon milyen szerepe lesz a jövőben az importőröknek, márkakereskedőknek és flottaüzemeltetőknek? Hogyan alakítja át a rendszert az online értékesítés és az ügynöki modell? Attraktív-e még ma egy hazai, családi autókereskedés? Hogyan alakul az autós családi dinasztiák – apáról fiúra szálló kereskedések jövője? Hányszor válthat brandet egy márkakereskedés? Moderál: Papp Zoltán (Volkswagen)