Program

Mutasd a korábbiakat
9:00

Check-in, welcome

9:00

Check-in, welcome

9:30

Köszöntő

A konferencia alapítójának köszöntője
9:30

Köszöntő

A konferencia alapítójának köszöntője
9:40

Nyitó előadás

Fábián Gergely Iparpolitikáért és Technológiáért felelős államtitkár úr nyitó előadása
9:40

Nyitó előadás

Fábián Gergely Iparpolitikáért és Technológiáért felelős államtitkár úr nyitó előadása
10:10

Mi lesz a jövő üzemanyaga?

A fenntartható mobilitás az ipari szereplők kezében van. A MOL egy olyan jövőre készül, ahol egyszerre lesz jelen a likvid üzemanyag, az elektromosság és a hidrogén. A vállalat felhívja a figyelmet arra is: a zöld átmenet sikeréhez innovatív technológiákra, versenyképességre és iparfejlesztésre van szükség.
10:10

Mi lesz a jövő üzemanyaga?

A fenntartható mobilitás az ipari szereplők kezében van. A MOL egy olyan jövőre készül, ahol egyszerre lesz jelen a likvid üzemanyag, az elektromosság és a hidrogén. A vállalat felhívja a figyelmet arra is: a zöld átmenet sikeréhez innovatív technológiákra, versenyképességre és iparfejlesztésre van szükség.
10:25

Válaszúton az autóipar

Az elmúlt néhány évben az autóipar több változáson ment keresztül, mint előtte évtizedek alatt. Egyszerre több erős befolyásoló hatás éri az eredetileg jól bejáratott rendszereket. Ez az egyre gyorsuló változás évek óta látható, és rengeteg előrejelzés készült korábban is a lehetséges kimenetelekre. Mostanra azonban a fő trendek közül több már a konkrét eladásokban is tükröződik és változó piaci erőviszonyokról árulkodik. Hogyan teljesítenek az európai és egyéb inkumbens gyártók ebben a viharosan változó környezetben? Milyen lehetőségeik vannak pozícióik megtartására esetleg további javítására?
10:25

Válaszúton az autóipar

Az elmúlt néhány évben az autóipar több változáson ment keresztül, mint előtte évtizedek alatt. Egyszerre több erős befolyásoló hatás éri az eredetileg jól bejáratott rendszereket. Ez az egyre gyorsuló változás évek óta látható, és rengeteg előrejelzés készült korábban is a lehetséges kimenetelekre. Mostanra azonban a fő trendek közül több már a konkrét eladásokban is tükröződik és változó piaci erőviszonyokról árulkodik. Hogyan teljesítenek az európai és egyéb inkumbens gyártók ebben a viharosan változó környezetben? Milyen lehetőségeik vannak pozícióik megtartására esetleg további javítására?
10:40

Az EU-s autóipar kilátásai a világpolitikai kitettség fényében

Az európai autóipar teljesen leképezi az Európai Unió összes kihívását az évtizedünkben: hogyan feleljen meg egyszerre az éghajlatváltozásból adódó elvárásoknak, hogyan építsen rezilienciát az ellátási láncokba, miközben ezeket a világ számos pontján éri katonai, természeti és blokkosodási kihívás? Hogyan hozza be azokat a kritikus nyersanyagokat, amelyek az EV-iparhoz nélkülözhetetlenek, és hogyan tartsa itt az innovációhoz szükséges agyakat, illetve tőkét? Mindehhez a nemzetállam vagy azok szövetsége, az EU mit tehet hozzá igazán? Egyáltalán, a mobilitás jövője a poszt-covid-távmunka korszakban, az AI feltörésekor mennyire fog megváltozni? Ezekre a kérdésekre keressük majd a választ az európai parlamenti és számos másik választással megfűszerezett európai politikai térképen.
10:40

Az EU-s autóipar kilátásai a világpolitikai kitettség fényében

Az európai autóipar teljesen leképezi az Európai Unió összes kihívását az évtizedünkben: hogyan feleljen meg egyszerre az éghajlatváltozásból adódó elvárásoknak, hogyan építsen rezilienciát az ellátási láncokba, miközben ezeket a világ számos pontján éri katonai, természeti és blokkosodási kihívás? Hogyan hozza be azokat a kritikus nyersanyagokat, amelyek az EV-iparhoz nélkülözhetetlenek, és hogyan tartsa itt az innovációhoz szükséges agyakat, illetve tőkét? Mindehhez a nemzetállam vagy azok szövetsége, az EU mit tehet hozzá igazán? Egyáltalán, a mobilitás jövője a poszt-covid-távmunka korszakban, az AI feltörésekor mennyire fog megváltozni? Ezekre a kérdésekre keressük majd a választ az európai parlamenti és számos másik választással megfűszerezett európai politikai térképen.
10:55

Biciklivel futóversenyre? - Landscape prezentáció a kínai autógyártásról

„Egyenlő pályák, egyenlő esélyek! – Én biciklivel megyek.” Sándor György humoralista mondását juttathatja eszünkbe a kínai autóipar térnyerése és elektromos autóik vitatott árazása. Az előadásban az exportvilágbajnokká váló kínai autóipar felemelkedését és a helyi autópiac átrendeződését tekintjük át, a globális márkák és a helyi gyártók szerepével, a benzines és az elektromos autók bestsellereivel. Szó lesz az ország akkumulátortechnológiai hegemóniájáról, a kínai autógyártók európai illetve magyarországi expanziójának esélyeiről és buktatóiról.
10:55

Biciklivel futóversenyre? - Landscape prezentáció a kínai autógyártásról

„Egyenlő pályák, egyenlő esélyek! – Én biciklivel megyek.” Sándor György humoralista mondását juttathatja eszünkbe a kínai autóipar térnyerése és elektromos autóik vitatott árazása. Az előadásban az exportvilágbajnokká váló kínai autóipar felemelkedését és a helyi autópiac átrendeződését tekintjük át, a globális márkák és a helyi gyártók szerepével, a benzines és az elektromos autók bestsellereivel. Szó lesz az ország akkumulátortechnológiai hegemóniájáról, a kínai autógyártók európai illetve magyarországi expanziójának esélyeiről és buktatóiról.
11:10

Kávészünet

11:10

Kávészünet

11:55

1900. tavaszi felvonulás, Manhattan, New York City… Ami egyszer már megtörtént a közlekedés történetében, annak újra tanúi lehetünk

Az előadás bemutatja az elektromos gépjármű forradalom jelenét, a globális EV állomány növekedésétől a magyarországi elektrifikációig. A hazai élenjáró e-mobilitás infrastruktúra üzemeltető szemszögéből megmutatjuk az elektrifikációt elősegítő szolgáltatásokat és az ezzel párhuzamosan alakuló ügyfél igényeket és felhasználói szokásokat. Végül pedig egy kis időutazásra hívjuk a hallgatóságot, de most nem vissza a múltba, hanem az alig öt évet átfogó jövőbe.
11:55

1900. tavaszi felvonulás, Manhattan, New York City… Ami egyszer már megtörtént a közlekedés történetében, annak újra tanúi lehetünk

Az előadás bemutatja az elektromos gépjármű forradalom jelenét, a globális EV állomány növekedésétől a magyarországi elektrifikációig. A hazai élenjáró e-mobilitás infrastruktúra üzemeltető szemszögéből megmutatjuk az elektrifikációt elősegítő szolgáltatásokat és az ezzel párhuzamosan alakuló ügyfél igényeket és felhasználói szokásokat. Végül pedig egy kis időutazásra hívjuk a hallgatóságot, de most nem vissza a múltba, hanem az alig öt évet átfogó jövőbe.
12:15

Piac vagy szabályozás? (kerekasztal beszélgetés)

2024-ben egyértelműen érezhető hatása lesz a 2035-ben bekövetkező változásoknak, a gyárak fejlesztései már szinte kizárólag az elektromos autózásra koncentrálnak. A 11 év múlva hatályba lépő korlátozás, amivel önként döntheti be Európa az autóiparát, már most súlyos károkat okoz az ágazatnak. A már bejelentett százezres nagyságrendű munkahely leépítések beszállítóknál és gyártóknál még csak a kezdetét jelzik annak, ami vár ránk, ha nem korrigálnak az általunk választott döntéshozók a kérdésben. A 2035-ös szabályozás árnyékában mi mozgat minket valójában: a vevői igények vagy a politika és a lobbik által generált szabályozás? Ez egy magunk csinálta válság vagy a globális versenyben való lemaradás? Mi az igazság? Moderál: Várkonyi Gábor (autópiaci szakértő)
12:15

Piac vagy szabályozás? (kerekasztal beszélgetés)

2024-ben egyértelműen érezhető hatása lesz a 2035-ben bekövetkező változásoknak, a gyárak fejlesztései már szinte kizárólag az elektromos autózásra koncentrálnak. A 11 év múlva hatályba lépő korlátozás, amivel önként döntheti be Európa az autóiparát, már most súlyos károkat okoz az ágazatnak. A már bejelentett százezres nagyságrendű munkahely leépítések beszállítóknál és gyártóknál még csak a kezdetét jelzik annak, ami vár ránk, ha nem korrigálnak az általunk választott döntéshozók a kérdésben. A 2035-ös szabályozás árnyékában mi mozgat minket valójában: a vevői igények vagy a politika és a lobbik által generált szabályozás? Ez egy magunk csinálta válság vagy a globális versenyben való lemaradás? Mi az igazság? Moderál: Várkonyi Gábor (autópiaci szakértő)
13:10

Ebédszünet

13:10

Ebédszünet

14:00

Ki lesz az új falkavezér? Milyen út előtt áll a hazai autókereskedelem? (kerekasztal beszélgetés)

Az autókereskedelemben a belépési korlátok radikális változásának (+/-) vagyunk szemtanúi. Új erőcentrumok jelennek meg, ki lesz a domináns szereplő, vajon milyen szerepe lesz a jövőben az importőröknek, márkakereskedőknek és flottaüzemeltetőknek? Hogyan alakítja át a rendszert az online értékesítés és az ügynöki modell? Attraktív-e még ma egy hazai, családi autókereskedés? Hogyan alakul az autós családi dinasztiák – apáról fiúra szálló kereskedések jövője? Hányszor válthat brandet egy márkakereskedés? Moderál: Papp Zoltán (Volkswagen)
14:00

Ki lesz az új falkavezér? Milyen út előtt áll a hazai autókereskedelem? (kerekasztal beszélgetés)

Az autókereskedelemben a belépési korlátok radikális változásának (+/-) vagyunk szemtanúi. Új erőcentrumok jelennek meg, ki lesz a domináns szereplő, vajon milyen szerepe lesz a jövőben az importőröknek, márkakereskedőknek és flottaüzemeltetőknek? Hogyan alakítja át a rendszert az online értékesítés és az ügynöki modell? Attraktív-e még ma egy hazai, családi autókereskedés? Hogyan alakul az autós családi dinasztiák – apáról fiúra szálló kereskedések jövője? Hányszor válthat brandet egy márkakereskedés? Moderál: Papp Zoltán (Volkswagen)
14:50

Gépjárműfinanszírozási trendek 2024

14:50

Gépjárműfinanszírozási trendek 2024

15:05

Autonóm közlekedési rendszerek és infrastruktúra - HUMDA LAB prezentáció

15:05

Autonóm közlekedési rendszerek és infrastruktúra - HUMDA LAB prezentáció

15:15

Kávészünet

15:15

Kávészünet

15:30

Rásétálunk a nagy maradványérték aknára? Használtautópiaci trendek, kihívások 2024-ben. (kerekasztal beszélgetés)

Nem túlzás azt állítani, a használtautópiac túl van a zeniten. Válságok jönnek-mennek futószalagon és a használtautók talán már soha többé nem lesznek eladhatók drágábban. Mindeközben előttünk minden idők legnagyobb maradványérték aknamezője, vajon rásétálunk? Súlyos állami beavatkozások európai szinten, garanciális anomáliák, gyengülő hazai vásárlóerő és elbizonytalanodó magyar vásárlók. Használtautópiaci körkép fekete-öves szakértőkkel. Moderál: Szörényi András (Vezess.hu)
15:30

Rásétálunk a nagy maradványérték aknára? Használtautópiaci trendek, kihívások 2024-ben. (kerekasztal beszélgetés)

Nem túlzás azt állítani, a használtautópiac túl van a zeniten. Válságok jönnek-mennek futószalagon és a használtautók talán már soha többé nem lesznek eladhatók drágábban. Mindeközben előttünk minden idők legnagyobb maradványérték aknamezője, vajon rásétálunk? Súlyos állami beavatkozások európai szinten, garanciális anomáliák, gyengülő hazai vásárlóerő és elbizonytalanodó magyar vásárlók. Használtautópiaci körkép fekete-öves szakértőkkel. Moderál: Szörényi András (Vezess.hu)
16:20

Kávészünet, technikai átállás

16:20

Kávészünet, technikai átállás

16:25

Az Év Magyar Autója díjátadó

16:25

Az Év Magyar Autója díjátadó

17:55

After/Networking - VIRTU étterem

17:55

After/Networking - VIRTU étterem

Budapest Automotive Summit belépőjegyek

Early Bird
március 8-ig
Szakmai belépőjegy
Tartalmazza:
  • BAS konferencia
  • Az Év Magyar Autója díjátadó
  • Welcome falatok, büféebéd, kávé, tea, italcsomagok amelynek értéke 24,900 Ft (AAM)
64 900 Ft
Elfogyott
Early Bird
március 8-ig
Full-Day belépőjegy
Tartalmazza:
  • BAS konferencia
  • Az Év Magyar Autója díjátadó
  • After/Networking
  • Welcome falatok, büféebéd, bistro vacsora, kávé, tea, italcsomagok amelynek értéke 44,900 Ft (AAM)
79 900 Ft
Elfogyott
Szakmai belépőjegy
Tartalmazza:
  • BAS konferencia
  • Az Év Magyar Autója díjátadó
  • Welcome falatok, büféebéd, kávé, tea, italcsomagok amelynek értéke 24,900 Ft (AAM)
74 900 Ft
Jegyvásárlás
Full-Day belépőjegy
Tartalmazza:
  • BAS konferencia
  • Az Év Magyar Autója díjátadó
  • After/Networking
  • büféebéd, bistro vacsora
  • Welcome falatok, büféebéd, bistro vacsora, kávé, tea, italcsomagok amelynek értéke 44,900 Ft (AAM)
94 900 Ft
Elfogyott
Év Magyar Autója díjátadó belépőjegy
Belépés 15:00-tól
Tartalmazza:
  • Aprósütemények, kávé, tea, italcsomagok amelynek értéke 4,900 Ft (AAM)
14 900 Ft
Jegyvásárlás