Vissza az előadókra
Papp Zoltán

Papp Zoltán

Volkswagen márkaigazgató
Porsche Hungaria

Az Egyesült Államokban diplomázott 1999-ben, majd a Budapesti Műszaki Egyetemen szerzett MBA-t, Management szakon. Első munkahelye az AVIS autókölcsönző, Leasing Managerként a hosszútávú bérlet üzletágban kezdi karrierjét.

2002. januárjától dolgozik a Porsche Hungaria-nál, ahol SEAT Területi Vezetőként kezdett.  2009-től SEAT márkavezető. 2014-ben kezdeményezi a SEAT kereskedői hálózat átstrukturálását, mely később az alapja lesz a SEAT darabszám fejlődésének.  2014-től 52%-kal emelkedett a márka kiszállítása 2019 végéig.  

2020-tól Volkswagen márkaigazgató. 2022-ben a Volkswagen a harmadik helyen végez a magyarországi ranglistán.

"Azt vallom, hogy az autókereskedelem alfája és omegája a márkakereskedői hálózat, amely komoly értéket teremt és képvisel még mindig. Több válságot éltünk már át, de úgy tűnik további kihívások várnak ránk. A cél nem csak a túlélés, de egyúttal a megújulás is a következő évek trendjeinek ismeretében."

Előadások

14:00

Ki lesz az új falkavezér? Milyen út előtt áll a hazai autókereskedelem? (kerekasztal beszélgetés)

Az autókereskedelemben a belépési korlátok radikális változásának (+/-) vagyunk szemtanúi. Új erőcentrumok jelennek meg, ki lesz a domináns szereplő, vajon milyen szerepe lesz a jövőben az importőröknek, márkakereskedőknek és flottaüzemeltetőknek? Hogyan alakítja át a rendszert az online értékesítés és az ügynöki modell? Attraktív-e még ma egy hazai, családi autókereskedés? Hogyan alakul az autós családi dinasztiák – apáról fiúra szálló kereskedések jövője? Hányszor válthat brandet egy márkakereskedés? Moderál: Papp Zoltán (Volkswagen)