Vissza az előadókra
Schiller Márk

Schiller Márk

Schtratégiai & Marketing igazgató
Schiller Autó Család Zrt.

Autó volt a jelem már óvodában is. Amikor kérdezték tőlem, hogy mi szeretnék lenni, ha majd nagy leszek zsigerből vágtam rá, hogy én bizony apukámmal és nagypapámmal fogok dolgozni. Ez így is lett. A "kis Schiller" titulust és becenevet megörökölve már 13 éves korom óta családi vállalkozásunk körül sertepertélek, nyaranként dolgoztam szervizeinkben és irodáinkban is.

2016 őszétől kezdődően már teljes állásban a Schiller cégcsoport határozza meg az életemet. Előtte már más iparágakba is kitekintettem a Budapesti Corvinus Egyetemen folytatott tanulmányaim közben, de itt találtam csak meg igazán a számításaimat, hiszen mégiscsak ez a saját vállalkozásunk, amit fejleszteni szeretnék.

A Schiller Autó Család irányításában való részvételemnek köszönhetően már háromgenerációs családi vállalkozássá válhattunk. Nagy öröm, hogy példaképeimtől tanulhatok, láthatom, hogy ők hogyan dolgoznak, gondolkodnak és így alakíthatjuk együtt a hosszútávú jövőt. Szilárd meggyőződésem, hogy családi üzletfilozófiánknak és kiváló munkatársainknak köszönhetően a jövő kihívásaira, megpróbáltatásaira készen állunk. 

Előadások

14:00

Ki lesz az új falkavezér? Milyen út előtt áll a hazai autókereskedelem? (kerekasztal beszélgetés)

Az autókereskedelemben a belépési korlátok radikális változásának (+/-) vagyunk szemtanúi. Új erőcentrumok jelennek meg, ki lesz a domináns szereplő, vajon milyen szerepe lesz a jövőben az importőröknek, márkakereskedőknek és flottaüzemeltetőknek? Hogyan alakítja át a rendszert az online értékesítés és az ügynöki modell? Attraktív-e még ma egy hazai, családi autókereskedés? Hogyan alakul az autós családi dinasztiák – apáról fiúra szálló kereskedések jövője? Hányszor válthat brandet egy márkakereskedés? Moderál: Papp Zoltán (Volkswagen)